Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

WojTech i Reneusz – nowa kampania wizerunkowa Saturna

Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. Już we wtorek 8 listopada startuje kampania radiowa, 
dzień później – telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” 
Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.

WojTech i Reneusz to dwie zupełnie przeciwstawne osobowości, przedstawiciele 2 różnych pokoleń, którzy przy wyborze sprzętu elektronicznego do domu
 czy dla siebie zwracają uwagę na zupełnie różne aspekty. W nowej kampanii Saturna wcielają się w role doradców klienta i rozmawiają o technologii –
 każdy na swój sposób. Reneusz – z młodzieńczą pasją i energią, WojTech – z właściwym dla siebie dystansem, spokojem i doświadczeniem życiowym.

Na kampanię z udziałem WojTecha i Reneusza składają się spoty TV, spoty radiowe oraz działania w Internecie i social mediach. Za całościowy koncept 
i realizację nowej kampanii w TV i radiu odpowiada agencja K2, za produkcję spotów dom produkcyjny OTO, za zakup mediów Dział Planowania 
Mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym Universal McCann, za realizację działań w Internecie odpowiada agencja Golden 
Submarine, za social media – K2 Media, natomiast za działania PR agencja TBWA PR. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się wewnętrzna 
agencja klienta Redblue.

powrót

pixel