Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

W SATURNIE możesz naprawić sprzęt po gwarancji

Saturn wprowadził usługę POWERSERVICE „PO GWARANCJI”. Klienci mogą teraz wykupić atrakcyjne pakiety napraw dla swoich urządzeń IT i konsol, którym wygasła gwarancja producenta. Oferta obejmuje także sprzęt, który nie był zakupiony w sklepach koncernu. 

 

 
Sklepy SATURN poza szerokim wyborem sprzętu elektronicznego oraz akcesoriówzapewniają bogaty program usług pod nazwą POWERSERVICE, w skład którego wchodzą m.in. praktyczne rozwiązania transportowo-instalacyjne oraz gwarancyjno-serwisowe, takie jak: GWARANCJA PLUS, Komfort & Ochrona, Gwarancja Plus Professional, Bezpieczny Bilet, Gwarancja Plus - ochrona telefonów komórkowych, czy Gwarancja Plus Mini Maxi.
Teraz zakres oferty został rozszerzony o nowy pakiet usług POWERSERVICE „PO GWARANCJI”. Dzięki termu Klienci mogą kupić atrakcyjne cenowo pakiety serwisowe, dające możliwość naprawy urządzeń po skończeniu gwarancji fabrycznej producenta. Pakietami objęte są laptopy, tablety oraz konsole Xbox i PLAYSTATION.”
Usługa obejmuje też urządzenia, które nie zostały zakupione w sklepach sieci SATURN. Po naprawie, SATURN udziela na wszystkie urządzenia 3-miesięcznej gwarancji.

 

 

powrót

pixel