Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Uwaga na gwałtowne zachowania w SATURNIE! Technologia tak ma!

Technologia tak ma, że bawi, cieszy i ułatwia życie. Jednak technologia może również wywołać gwałtowne reakcje wyrażające zachwyt. Z licznymi ich objawami będziemy mieć do czynienia  w nowej kampanii wizerunkowej sieci SATURN.
 

13 marca rusza nowa kampania marketingowa sieci SATURN pod hasłem „Technologia tak ma!”. Bohaterowie kolejnych spotów kampanii pokażą na swoim przykładzie, jak gwałtowne i nieoczekiwane reakcje może wywołać zachwyt nowoczesnymi technologiami dostępnymi w marketach SATURN oraz w sklepie internetowym www.saturn.pl. Reakcje mogą przypominać objawy chorobowe, jednak SATURN uspokaja: wiemy, czym jest obsesja na punkcie technologii. Nie trzeba tego leczyć. Po prostu: technologia tak ma.

 

Markety SATURN i sklep internetowy www.saturn.pl to miejsca, w których miłośnicy najnowszych technologii znajdują najbardziej zaawansowane rozwiązania z zakresu elektroniki użytkowej. Nowa kampania podkreśla, że interesująca oferta produktowa może wywoływać nagłe ataki zachwytu, nie tylko u osób dotkniętych technologiczną obsesją. Reklama utrzymana jest w konwencji reklam farmaceutyków, a całość potraktowana jest z dużym przymrużeniem oka.

 

Kampania składa się z 5 spotów telewizyjnych o charakterze wizerunkowym, które - w połączeniu z ofertą produktową - będą pojawiały się w kolejnych odsłonach aż do końca bieżącego roku. Działania będą prowadzone również w tv (4 stacje główne oraz stacje tematyczne), radiu (RMF FM, ZET, Polskie Radio Programy 3 i 4, Eska, Eska Rock, TOK FM, RMF Maxxx), prasie, oraz Internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl).

 

Za koncept i realizację odpowiada agencja Ogilvy&Mather, Ogilvy & Mather Advertising, za produkcję dom produkcyjny Redworks, postprodukcję studio Badi Badi. Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine.Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

 
 

powrót

pixel