Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Status zamówienia

Lista statusów i maili, jakie będą wysyłane podczas obsługi zamówienia internetowego:

1.    Status: Zamówienie złożone przesyłamy w mailu o temacie: Nowe Zamówienie.
2.    Status: Potwierdzenie realizacji zamówienia przesyłamy w mailu o temacie: Potwierdzenie Zamówienia.
3.    Status: Zapraszamy po odbiór do marketu przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie gotowe do odbioru i przesyłamy kod odbioru SMS-em (jeżeli zamówienie zostało opłacone online).
4.    Status: Przygotowanie wysyłki przesyłamy w mailu o temacie: Potwierdzenie terminu dostawy Zamówienia (jeżeli w zamówieniu wybrano formę transportu: Transport firmowy)
5.    Status: Towar w drodze przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie zostało wydane kurierowi.
6.    Status: Zrealizowano.
7.    Status: Nie zrealizowano przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie nie zostało zrealizowane.
8.    Status: Anulowano przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie nie zostało zrealizowane.

Lista statusów i maili, jakie będą wysyłane podczas obsługi zamówienia internetowego:

1.    Status: Zamówienie złożone przesyłamy w mailu o temacie: Nowe Zamówienie.
2.    Status: Potwierdzenie realizacji zamówienia przesyłamy w mailu o temacie: Potwierdzenie Zamówienia.
3.    Status: Zapraszamy po odbiór do marketu przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie gotowe do odbioru i przesyłamy kod odbioru SMS-em (jeżeli zamówienie zostało opłacone online).
4.    Status: Przygotowanie wysyłki przesyłamy w mailu o temacie: Potwierdzenie terminu dostawy Zamówienia (jeżeli w zamówieniu wybrano formę transportu: Transport firmowy)
5.    Status: Towar w drodze przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie zostało wydane kurierowi.
6.    Status: Zrealizowano.
7.    Status: Nie zrealizowano przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie nie zostało zrealizowane.
8.    Status: Anulowano przesyłamy w mailu o temacie: Zamówienie nie zostało zrealizowane.

powrót

pixel