Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Sieć Saturn, Złote Tarasy i Electronic Arts Polska zapraszają na pełną atrakcji premierę gry Star Wars™ Battlefront™

Sieć Saturn, Złote Tarasy i Electronic Arts Polska zapraszają na pełną atrakcji premierę gry Star Wars™ Battlefront™


19 listopada br. to wyjątkowy dzień dla fanów Gwiezdnych Wojen. O godz. 15.30 w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie rozpocznie się długo wyczekiwana impreza premiera gry Star Wars™ Battlefront™. Na uczestników imprezy czeka spotkanie z twórcami gry, gwiezdne stanowiska z konsolami PlayStation oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Partnerem wydarzenia jest sieć Saturn.

Już 19 listopada br. odbędzie się widowiskowa premiera gry Star Wars™ Battlefront™. Uczestnicy wydarzenia jako pierwsi będą mieli okazję wziąć udział w starciu pomiędzy Rebelią a siłami Imperium. Dla klientów, którzy zakupią grę podczas eventu przygotowaliśmy specjalny, dwustronny plakat ze świata Star Wars™ Battlefront™. Do tego tylko u nas klienci mogą zakupić limitowaną edycję konsoli PlayStation 4 z Darth Vaderem. -  powiedział Mariusz Bocian, Kierownik Działu Zakupu Entertaitment sieci Saturn.

Impreza promująca grę Star Wars™ Battlefront™ odbędzie się w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie. W godzinach 15.30-21.00 na uczestników wydarzenia czekają liczne atrakcje inspirowane fabułą Gwiezdnej Sagi.

Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 20 stanowisk z pełną wersją gry na konsolach PlayStation 4. W rozgrywkach, transmitowanych na żywo na ogromnym ekranie kinowym, udział wezmą także znani youtuberzy. W atmosferę Gwiezdnej Sagi wprowadzi gości profesjonalna orkiestra, która wykona koncert muzyki z kultowej serii. Na premierze nie zabraknie też cosplayerów i pełnowymiarowych modeli kroczącego AT-ST i Śnieżnego ścigacza. Goście wydarzenia będą mieli okazję wcielić się w pilota X-winga, zasiąść w replice kabiny gwiezdnego myśliwca i uwiecznić przygodę na pamiątkowym filmie. Uczestnicy poznają tajniki Star Wars™ Battlefront™ w trakcie wywiadu z twórcą Droidów oraz rozmowy z członkami społeczności Gwiezdnych Wojen w Polsce. Dla gości przygotowano także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, a do największego szczęśliwca trafi specjalna edycja konsoli PlayStation 4 z wizerunkiem Dartha Vadera.

Partnerami wydarzenia są Electronic Arts Polska, sieć Saturn, Złote Tarasy oraz PlayStation Polska. Dodatkowe informacje oraz scenariusz imprezy znajdują się na stronie www.zlotetarasy.pl.

O grze „Star Wars Battlefront”
„Star Wars Battlefront” to trzecia edycja serii „Gwiezdnych Wojen” typu FPP (z ang. first-person perspective, perspektywa pierwszej osoby), opracowana przez studio DICE L.A. Akcja przenosi gracza do świata odwiecznej walki
o panowanie nad galaktyką i pozwala mu stanąć po jednej ze stron konfliktu – Imperium lub Rebelii. Bitwy toczą się na czterech planetach zaczerpniętych z filmowej sagi – Tatooine, Hoth, Sullust i Endo – przy wykorzystaniu całej gamy broni, znanej wielbicielom przygód Luke’a Skywalkera. Zasiadając za sterami pojazdów charakterystycznych dla gwiezdnego uniwersum, gracze w jednym z trybów wieloosobowych lub przeznaczonych do gry w pojedynkę, mają unikalną okazję wcielić się
w najsłynniejszych bohaterów i złoczyńców galaktyki, takich jak Darth Vader czy Bob Fett. O autentyczne przeżycia dba niezwykle fotorealistyczna grafika i oryginalna oprawa dźwiękowa. Gra dostępna będzie w wersji na konsolę PlayStation 4, Xbox One oraz na PC.


O firmie Saturn 
SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca
do holdingu Media-Saturn. W Polsce sieć uruchomiła dotąd 26 obiektów,
z czego trzy to salony z technologiami mobilnymi Saturn Connect oraz jeden Samsung Saturn Store. Specjalistyczne sklepy marki SATURN oraz sklep internetowy saturn.pl oferują najpełniejszy na rynku asortyment
w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy
i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ.

powrót

pixel