Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Saturn partnerem Warsaw Games Week 2015

Fani gier i nowinek technologicznych będą mieli okazję uczestniczyć w dniach 23-25 października br. w pierwszych targach Warsaw Games Week, które odbędą się w EXPO XXI Warszawa. Na gości imprezy czekają pełne emocji atrakcje przygotowane przez największych producentów gier i sprzętu na polskim rynku. Do grona partnerów wydarzenia dołączyła sieć Saturn, która zaangażowała się m.in. w promocję imprezy.

 

Warsaw Games Week 2015 to największe w Polsce święto fanów gier komputerowych i konsolowych. Na imprezie pojawią się najbardziej znane firmy z branży, a wśród nich producenci gier i oprogramowania oraz producenci i dystrybutorzy sprzętu, m.in. CENEGA, Microsoft, Sony Computer Entertainment Polska i Ubisoft. Goście będą mieli okazję zapoznać się z nowościami technologicznymi, zmierzyć w turniejach oraz poznać najnowsze gry. Dodatkową atrakcją będzie możliwość spotkania z najbardziej popularnymi graczami i youtuberami. Inicjator targów, Stowarzyszenie Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR) zadbał, by w wydarzeniu mogły wziąć udział całe rodziny. Dzięki oznaczeniom systemu klasyfikacji PEGI podczas imprezy zapewniony będzie także odpowiedni wybór gier dla dzieci.

 

Sklepy Saturn są znane nie tylko z pasji do technologii, ale także ciekawych premier i projektów, przygotowywanych z myślą o fanach nowinek rynkowych. Dlatego też nie mogło nas zabraknąć podczas tak wyjątkowej imprezy, jak targi Warsaw Games Week 2015. W ciągu trzech dni w jednym miejscu czekają na gości najnowsze gry i prezentacje sprzętu.– powiedział Piotr Daruk, Kierownik Zespołu Zakupu Hardware/Entertainment.

 

We wszystkich sklepach Saturn pojawią się plakaty i ulotki promujące Warsaw Games Week, a już niebawem na profilu marki w serwisie Facebook zostaną zorganizowane konkursy, w których będzie można wygrać wejściówki na targi.

powrót

pixel