Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Przestaw się na cyfrowe radio

Cyfrowy sygnał radiowy objął swoim zasięgiem już 18 miast i około 54% mieszkańców Polski.  W ramach kampanii promującej cyfrowy system nadawania audycji DAB+, Polskie Radio zaprasza w dniach 17-18 października do Centrum Handlowego Kaskada w Szczecinie na wyjątkowy event poświęcony cyfryzacji radia. Akcję wspiera sieć sklepów z elektroniką użytkową Saturn.


Polskie Radio jest prekursorem cyfryzacji radia w Polsce. W ramach działań mających na celu promocję tego procesu wśród słuchaczy i nabywców sprzętu RTV, utworzona została specjalna jednostka – Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej, która opracowała kampanię informacyjną wspierającą rozwój technologii cyfrowej. W ramach akcji w październiku i listopadzie w czterech wybranych galeriach handlowych  - w Szczecinie (CH Kaskada), Katowicach (CH Silesia), Warszawie (CH Arkadia) i Wrocławiu (Sky Tower) zorganizowane zostaną specjalne showroomy. Każdy, kto w wybrane weekendy odwiedzi strefę Polskiego Radia, będzie mógł uzyskać informacje dotyczące zalet cyfryzacji oraz przetestować możliwości radiowych odbiorników cyfrowych.

Pierwsze wydarzenie odbędzie się w dniach 17-18 października br. w Centrum Handlowym Kaskada w  Szczecinie. Powstanie tam studio Polskie Radio 24, z którego będzie nadawany na żywo program dotyczący regionalnych wydarzeń kulturalnych. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z dostępnymi na polskim rynku odbiornikami prezentowanymi w przygotowanym specjalnie na tę okazję showroomie, ale również skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej na radia cyfrowe, W dniach 17-18 października ceny odbiorników, dostępnych w sklepie Saturn zlokalizowanym w CH Kaskada, zostaną obniżone o 20%.  

DAB+, czyli Digital Audio Broadcasting Plus, to nowa technologia radiofonii cyfrowej. Choć obok tradycyjnej emisji dźwięku oferuje szereg dodatkowych, innowacyjnych rozwiązań m.in. przesyłanie opisów, obrazów oraz informacji o ruchu drogowym dla systemów nawigacji, to niewiele osób zdaje sobie sprawę, że jest ona przyszłością analogowego medium. Warunkiem odbierania danych w systemie DAB+ jest bowiem posiadanie odpowiedniego odbiornika radiowego. Tego typu innowacje często kojarzą się z wysokimi cenami, ale tutaj wszystkich miłośników technologicznych nowości czeka miła niespodzianka – najtańsze radio można kupić już za niecałe 200 zł. W  ofercie sieci Saturn dostępnych jest kilkadziesiąt modeli, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na temat procesu cyfryzacji radia, jak i samego sprzętu będzie można uzyskać podczas spotkania w Szczecinie, na które już teraz serdecznie zapraszam – mówi Janusz Łapacz, Kierownik Działu Zakupu RTV w sieci Saturn.

Projekt informacyjny poświęcony cyfryzacji radia jest organizowany przez Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej i finansowany ze środków Polskiego Radia. Partnerami akcji są firmy Hama, Pioneer, Technisat, Onkyo oraz Philips.  

Dodatkowe informacje na temat inicjatywy promującej cyfryzację radia znajdują się pod adresem: http://dab.polskieradio.pl/.

Przestaw się na cyfrowe radio


Cyfrowy sygnał radiowy objął swoim zasięgiem już 18 miast i około 54% mieszkańców Polski.  W ramach kampanii promującej cyfrowy system nadawania audycji DAB+, Polskie Radio zaprasza w dniach 17-18 października do Centrum Handlowego Kaskada w Szczecinie na wyjątkowy event poświęcony cyfryzacji radia. Akcję wspiera sieć sklepów z elektroniką użytkową Saturn.


Polskie Radio jest prekursorem cyfryzacji radia w Polsce. W ramach działań mających na celu promocję tego procesu wśród słuchaczy i nabywców sprzętu RTV, utworzona została specjalna jednostka – Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej, która opracowała kampanię informacyjną wspierającą rozwój technologii cyfrowej. W ramach akcji w październiku i listopadzie w czterech wybranych galeriach handlowych  - w Szczecinie (CH Kaskada), Katowicach (CH Silesia), Warszawie (CH Arkadia) i Wrocławiu (Sky Tower) zorganizowane zostaną specjalne showroomy. Każdy, kto w wybrane weekendy odwiedzi strefę Polskiego Radia, będzie mógł uzyskać informacje dotyczące zalet cyfryzacji oraz przetestować możliwości radiowych odbiorników cyfrowych.

Pierwsze wydarzenie odbędzie się w dniach 17-18 października br. w Centrum Handlowym Kaskada w  Szczecinie. Powstanie tam studio Polskie Radio 24, z którego będzie nadawany na żywo program dotyczący regionalnych wydarzeń kulturalnych. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z dostępnymi na polskim rynku odbiornikami prezentowanymi w przygotowanym specjalnie na tę okazję showroomie, ale również skorzystać ze specjalnej oferty promocyjnej na radia cyfrowe, W dniach 17-18 października ceny odbiorników, dostępnych w sklepie Saturn zlokalizowanym w CH Kaskada, zostaną obniżone o 20%.  

DAB+, czyli Digital Audio Broadcasting Plus, to nowa technologia radiofonii cyfrowej. Choć obok tradycyjnej emisji dźwięku oferuje szereg dodatkowych, innowacyjnych rozwiązań m.in. przesyłanie opisów, obrazów oraz informacji o ruchu drogowym dla systemów nawigacji, to niewiele osób zdaje sobie sprawę, że jest ona przyszłością analogowego medium. Warunkiem odbierania danych w systemie DAB+ jest bowiem posiadanie odpowiedniego odbiornika radiowego. Tego typu innowacje często kojarzą się z wysokimi cenami, ale tutaj wszystkich miłośników technologicznych nowości czeka miła niespodzianka – najtańsze radio można kupić już za niecałe 200 zł. W  ofercie sieci Saturn dostępnych jest kilkadziesiąt modeli, z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na temat procesu cyfryzacji radia, jak i samego sprzętu będzie można uzyskać podczas spotkania w Szczecinie, na które już teraz serdecznie zapraszam – mówi Janusz Łapacz, Kierownik Działu Zakupu RTV w sieci Saturn.

Projekt informacyjny poświęcony cyfryzacji radia jest organizowany przez Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej i finansowany ze środków Polskiego Radia. Partnerami akcji są firmy Hama, Pioneer, Technisat, Onkyo oraz Philips.  

Dodatkowe informacje na temat inicjatywy promującej cyfryzację radia znajdują się pod adresem: http://dab.polskieradio.pl/.

powrót

pixel