Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Paczkomaty

Praktycznie najwygodniej

Nie czekasz na poczcie ani na kuriera.

  • Odbierasz kiedy chcesz,
  • Nie stoisz w kolejkach,
  • paczka nawet w 24 godziny,
  • płacisz mniej - już od 7.97 zł za paczkę
Zasady zgłoszenia reklamacji InPost

Odbieranie

Dzięki paczkomatom InPost odbierasz swoje zakupy internetowe szybko i łatwo, a płacisz mniej niż wszędzie

  • Zrób zakupy w sklepie interentowym.

  • Wybierz paczkomat do korego dostraczamy Twoją paczkę.

  • Sledź drogę swojej paczki na Paczkomaty.pl.

  • Odbierz SMS lub e-mail z kodem odbioru.

  • Wyjmij paczkę z paczkomatu - o dowolnej porze.

Zasady zgłoszenia reklamacji

Reklamacja może być zgłoszona przy Paczkomacie, z którego odbierana jest Przesyłka Paczkomatowa poprzez pozostawienie nieotwartej Przesyłki Paczkomatowej w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

Poniżej instrukcja postępowania

Krok 1

Jesli masz uwagi do paczki na ekranie końcowym wybierz przycisk Mam uwagi do paczki.

Krok 2

Po wyborze opcji Mam uwagi do paczki pojawia się następny ekran.

Krok 3

Po wyborze przycisku Idę dalej będziesz poproszony o zeskanowanie numeru paczki, który znajduje się na etykiecie.

Krok 4

Po zeskanowaniu kodu paczki otworzy się Skrytka, w której należy umieścić zwracaną paczkę.

Krok 5

Po umieszczeniu paczki w Skrytce zamknij drzwiczki.

Krok 6

Kliknij przycisk idę dalej, aby odebrać wydruk potwierdzenia. Nie jest on jednak konieczny do kontynuacji procesu reklamacji.

Jeżeli Odbiorca stwierdzi uszkodzenie Przesyłki Paczkomatowej później niż przy odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania) wówczas Odbiorca musi się udać z Przesyłką Paczkomatową do oddziału InPost, w celu sporządzenia przez InPost protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację w sposób określony w aktualnych Regulaminach Świadczenia Usług przez InPost Sp. z o.o.

Podstawą reklamacji nie mogą być pomyłki czy błędy wynikające z winy Nadawcy lub/i Odbiorcy przy wyborze i korzystaniu z poszczególnych funkcji paczkomatu. Odbiorca jest zobowiązany postępować zgodnie z komunikatami na monitorze danego paczkomatu i dokonywać wyboru wskazanych tam funkcji.

powrót

pixel