Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Marka SATURN nagrodzona Godłem „Jakość Obsługi”

Sklepy SATURN należące do holdingu Media Saturn Holding Polska otrzymały prestiżowe godło „Jakość Obsługi” w kategorii RTV, AGD i multimedia. Wyróżnienie zostało przyznane przez konsumentów, którzy wysoko ocenili serwis sprzedażowy oferowany w marketach.

Badania, na podstawie których przyznawana jest nagroda prowadzone są z bezpośrednim udziałem klientów (ponad 3 mln głosujących), którzy indywidualnie na platformie www.jakoscobslugi.pl oceniają własne doświadczenia w kontaktach ze sklepami. W ramach 5 kategorii sprawdzianowi obsługi podlegają: wiedza i kompetencja personelu, zachowanie i wygląd personelu, oferta, cena i asortyment, organizacja i czas obsługi oraz wygląd miejsca obsługi.

Klienci przyznali sklepom i personelowi marki SATURN wysokie noty i tym samym marka znalazła się w gronie stu najbardziej przyjaznych konsumentom firm, które charakteryzują się najwyższymi standardami jakości obsługi.

Godło „Jakość Obsługi Klienta” potwierdza wysokie standardy jakości jakie obowiązują w marketach czołowych marek polskiego rynku elektroniki użytkowej.

powrót

pixel