Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Wielka Księga Szaleństwa

Wielka Księga Szaleństwa

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Wielka Księga Szaleństwa

  • Wielka Księga Szaleństwa
- + Dopasuj

Produkt chwilowo niedostępny

Wielka Księga Szaleństwa

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory starające się ich opętać.
Wspólnymi siłami gracze starają się zamknąć tytułową księgę.
Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze…
Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy:
  • Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary
  • Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi
  • Faza Akcji – czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia, czy też leczą się z szaleństwa!
  • Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw.
Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami.
Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry, będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu losu i ujść z życiem!

Ogólne

Producent

Ab (Mfk)

Wydawca

2 Pionki

Charakterystyka

Rodzaj

Logiczna , Przygodowa , Rodzinna , Strategiczna , Towarzyska

Wersja językowa

Instrukcja: polska

Liczba graczy

2 - 5

Klasyfikacja wiekowa

12+

Czas gry [min]

60

Bardzo długo posiadacze konsol lubiący klimaty fantasy, raczej nie byli rozpieszczani przez producentów gier i dystrybutorów. Gry takie, jak Final Fantasy, były raczej wyjątkiem potwierdzającym regułę, a domeną gier RPG były komputery PC.

Inteligentny dom to jeszcze do niedawna futurystyczna wizja z książek czy filmów science-fiction, obecnie coraz śmielej realizowana w prawdziwym świecie. Możliwość zdalnego zarządzania domowymi sprzętami, oświetleniem i energią, to atrakcyjna alternatywa dla tego, co znaliśmy do tej pory.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel