Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Programowanie dla początkujących

Programowanie dla początkujących

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Programowanie dla początkujących

  • Programowanie dla początkujących
- + Dopasuj

Programowanie dla początkujących

raty online dostępne od 300,- do 20 000,-

  • Dostępny!
  • Wysyłamy z magazynu w 24h
  • Dostawa od 0,-
  • Gdzie kupić
dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:

Poznaj świat programowania!

Dzięki tej książce:
  • Poznasz podstawy programowania
  • Nauczysz się korzystać z podstawowych konstrukcji — pętli, instrukcji warunkowych
  • Wykorzystasz zmienne
  • Pobierzesz dane od użytkownika oraz zapiszesz wyniki do pliku
  • Zgłębisz podstawy języka Python
Jeżeli chcesz się nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje — pętle, instrukcje warunkowe i zmienne, które są wspólne dla wszystkich powszechnie używanych języków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć się konkretnych języków, sięgnij po tę książkę.

Dzięki niej napiszesz i uruchomisz swój pierwszy program. Następnie nauczysz się pobierać dane od użytkownika, zapisywać wyniki w plikach oraz zrozumiesz, jak działają zmienne. Kolejny krok to nauka korzystania z pętli i instrukcji warunkowych — w ten sposób będziesz w stanie zaimplementować wiele nawet bardzo zaawansowanych programów. Mark Lassoff wszystkie koncepcje prezentuje na przykładzie języka Python, którego składnia jest zbliżona do innych języków, takich jak: JavaScript, Java czy C. Sięgnij po tę książkę i wkrocz w świat programowania!

Czytając niniejszą książkę i samodzielnie pisząc przedstawione w niej przykłady, opanujesz podstawy programowania. Swój pierwszy program napiszesz już w pierwszym rozdziale książki. W drugim rozdziale, poznasz podstawowe zagadnienia wejścia-wyjścia. W rozdziale trzecim zaczniesz korzystać ze zmiennych — pojęcia mającego kluczowe znaczenie w każdym języku programowania. Rozdział czwarty został poświęcony instrukcjom warunkowym i pętlom; natomiast w piątym poznasz struktury, przeznaczone do przechowywania różnych rodzajów danych. W ostatnim, szóstym rozdziale książki zaczniesz tworzyć klasy i obiekty, poznając tym samym podstawy programowania obiektowego.

Wkrocz w świat programowania!

Ogólne

Ilość stron

72

ISBN

978-83-283-1908-0

Rok Wydania

2016

Autor

Mark A. Lassoff

Oprawa

Miękka

Gatunek

Poradnik - Oprogramowanie

Wydawca

Helion

Napisz pierwszy komentarz

Opinia zostanie opublikowania po weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do kasowania opinii zawierających: wulgaryzmy, teksty reklamowe, wypowiedzi niezwiązane z produktem, a także obraźliwe wobec innych użytkowników serwisu, osób trzecich, instytucji, itp. Szczegóły w regulaminie.
* pola wymagane

Umiejętne stopniowanie napięcia, kontrolowane przecieki i budowanie ogromnych emocji przed premierą nowego flagowca Apple'a – to wszystko już za nami. Na konferencji w San Francisco zostały odsłonięte wszystkie karty. Premiera iPhone’a 7 stała się faktem. Zobacz wszystko, co warto o nim wiedzieć.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel Programowanie dla początkujących