Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

  • OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII
- + Dopasuj

OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII

raty online dostępne od 300,- do 20 000,-

  • Dostępny!
  • Wysyłamy z magazynu w 24h
  • Dostawa od 0,-
  • Gdzie kupić
dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Biblioteka OpenGL jest potężnym systemem graficznym, doskonałym API do generowania grafiki trójwymiarowej w czasie rzeczywistym. System ten nadaje się znakomicie do wizualizacji wszelkiego rodzaju odwzorowań zjawisk fizycznych czy obiektów technicznych, a także do przedstawiania symulacji ze zmieniającymi się parametrami. Często jest wykorzystywany do pisania gier komputerowych. Daje możliwość tworzenia świetnej grafiki na wiele różnych platform z wykorzystaniem tych samych zestawów instrukcji. Co ważne, OpenGL jest całkowicie darmową biblioteką, a dostępność licznych rozszerzeń znakomicie zwiększa wachlarz jej zastosowań.

Książka stanowi doskonałe wprowadzenie w tematykę OpenGL dla każdego programisty, nawet dla osób niezbyt biegłych w zagadnieniach grafiki komputerowej. Zawiera opis całego głównego API, kluczowych rozszerzeń i wszystkich typów shaderów z uwzględnieniem najnowszych elementów biblioteki. Wyjaśniono zasady działania OpenGL i opisano zagadnienia potoków graficznych. Stopniowo czytelnik jest zaznajamiany z coraz bardziej złożonymi technikami. W książce znalazły się także liczne przykłady kodu działającego na kilku popularnych platformach. Warto podkreślić, że autorzy poza API przedstawili również najlepsze praktyki programistyczne.

W książce opisano między innymi:
  • podstawy (w tym matematyczne) grafiki 3D czasu rzeczywistego
  • najważniejsze techniki renderowania, przekształcania i teksturowania obiektów
  • shadery i język GLSL(OpenGL Shading Language)
  • kwestie zarządzania danymi i kontroli dostępu do tych danych
  • techniki budowania większych aplikacji i wdrażania ich na wielu platformach
  • rendering zaawansowany: symulację oświetlenia i efekty artystyczne
  • sposoby poprawiania wydajności, redukcji narzutu CPU i analizy zachowania GPU
  • nowości w OpenGL, takie jak kompresja tekstur, rysowanie tekstu, rendering czcionek za pomocą pól odległości, wysokiej jakości filtrowanie tekstur i użycie OpenMP
Ogólne

Ilość stron

680

ISBN

978-83-283-2107-6

Rok Wydania

2016

Autor

Graham Sellers , Nicholas Haemel , Richard S. Wright Jr

Oprawa

Twarda

Gatunek

Poradnik - Oprogramowanie

Wydawca

Helion

Napisz pierwszy komentarz

Opinia zostanie opublikowania po weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do kasowania opinii zawierających: wulgaryzmy, teksty reklamowe, wypowiedzi niezwiązane z produktem, a także obraźliwe wobec innych użytkowników serwisu, osób trzecich, instytucji, itp. Szczegóły w regulaminie.
* pola wymagane

Umiejętne stopniowanie napięcia, kontrolowane przecieki i budowanie ogromnych emocji przed premierą nowego flagowca Apple'a – to wszystko już za nami. Na konferencji w San Francisco zostały odsłonięte wszystkie karty. Premiera iPhone’a 7 stała się faktem. Zobacz wszystko, co warto o nim wiedzieć.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII