Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

  • HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript
- + Dopasuj

HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript

raty online dostępne od 300,- do 20 000,-

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Pasjans, Bubble Shooter, Puzzle Bubble, Mahjong, Candy Crush... Ile już godzin spędziłeś nad jedną z tych prostych i... wyjątkowo uzależniających gier? Żadna z nich nie wymaga nośników instalacyjnych ani potężnych mocy obliczeniowych, te gry działają na różnych platformach i urządzeniach, niezależnie od systemu operacyjnego, a do ich uruchomienia wystarczy jedynie przeglądarka. Zbudowanie takiej gry jest proste - wystarczy sprawny duet HTML5 i JavaScript.

Jeśli masz podstawową wiedzę o HTML5, CSS i JavaScript, to dzięki tej książce możesz nauczyć się pisania gier działających w przeglądarce. Autor książki, Karl Bunyan, pokazuje, jak zaplanować logikę gry, jak korzystać z bibliotek jQuery i Modernizr, jak renderować elementy gry i tworzyć płynne animacje. Uczy korzystania z efektownych przejść i transformacji CSS, a także sposobu implementowania efektów dźwiękowych i zapisywania wyników uzyskanych przez gracza. Ten kompletny przewodnik w każdym rozdziale przedstawia nowe koncepcje i techniki, od razu prezentując ich działanie w praktyce. Dzięki temu czytelnik płynnie przechodzi od zagadnień podstawowych (tworzenie struktury plików gry czy reagowanie na zachowanie gracza) przez bardziej zaawansowane (wprowadzanie poziomów i wykorzystanie kanwy), aż po tak istotne sprawy, jak zarządzanie pamięcią i optymalizacja szybkości działania aplikacji.

Spróbuj swoich sił i zrealizuj pomysły na własną grę!
Ogólne

Ilość stron

208

Rok Wydania

2016

ISBN

978-83-283-1770-3

Autor

Karl Bunyan

Oprawa

Miękka

Gatunek

Poradnik - Oprogramowanie

Wydawca

Helion

2016 rok dostarczył dużo emocji i dużo pozytywnych niespodzianek, o czym przekonał się każdy śledzący rynek nowych technologii. Za nami kilka dużych konferencji i głośnych premier, które wywołały niemałe poruszenie na rynku urządzeń mobilnych czy w sercach i umysłach graczy. Jakie urządzenia dał nam 2016 rok? Zobaczcie przegląd najważniejszych hitów.

Gracze to specyficzna i wymagająca grupa, często mająca zupełnie inne oczekiwania, niż przeciętni użytkownicy. Właśnie dlatego tak ważny, i co za tym idzie - kosztowny, jest dla nich dobór odpowiedniego komputera, myszki, słuchawek czy klawiatury.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel HTML5. Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript