Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One

Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One
Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One

  • Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One
  • Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One
- + Dopasuj
449,-

Zabezpiecz zakupy od awarii, uszkodzenia mechanicznego, kradzieży  

Kup teraz Zadzwoń

Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One

raty Oblicz ratę
dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:

Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One

Z sensorem Kinect możesz więcej!

Dzięki sensorowi Kinect do konsoli Xbox One możesz sterować konsolą i telewizorem za pomocą gestów i poleceń głosowych, grać w gry, w których używasz swojego ciała jako kontrolera, i prowadzić rozmowy przez Skype w jakości HD.





Główne cechy:


  • Sterowanie konsolą Xbox i telewizorem za pomocą gestów.
  • Dostęp do gier, w których kontrolerem jest ciało gracza.
  • Rozmowy przez Skype w jakości HD.
  • Transmisja rozgrywki na żywo za pomocą funkcji obraz w obrazie.
  • Automatyczne rozpoznawanie i logowanie gracza.




Charakterystyka

Platforma

Xbox One

Typ akcesorium

Nadajnik do gry zdalnej

Techniczne

Sposób podłączenia

Do konsoli

Zasilanie

Przez konsolę

Przekazywany sygnał

Audio-video

Ogólne

Producent

Microsoft

Kolor

Czarny

Okres gwarancji

12 miesięcy

Miejsce realizacji

Autoryzowany serwis producenta

Szczegółowe warunki gwarancji

Na stronie producenta/importera

5 na 5
Opinia potwierdzona zakupem

Sensor MICROSOFT GT3-00003 Kinect 2.0 do Xbox One

Kupiłem sensor kinect w sklepie internetowym, a odebrałem w sklepie stacjonarnym...
Sybko, sprawnie i bez problemów...polecam gorąco!
wygląd i funkcjonalność sprawia, że chce się go używać nie tylko w grach korzystając z ciała, głosu i gestów, ale również możemy posłużyć się nim w komunikatorach.
Kinect nagrywa nasze poczynania w grach i może transmitować je na żywo!
super zabawka nie tylko dla dzieci, ale również dla dorosłych...
NIECH KINECT BEDZIE Z WAMI! :)))

5 na 5
Opinia potwierdzona zakupem

Rewelacyjny sprzęt

Po pierwsze kamerka jest super. Bez problemu rozpoznaje dziecko w wieku 3 lat - uwaga zdarzają się sprzedawcy zaprzeczający temu faktowi. Zawieszona ok 2 metrów nad podłogą, sięga wszystkich, którzy znajdują się już 1,5 metra od niej. Co mogę rzec.... szkoda tylko, że Microszaiz porzuca ten projekt, ponieważ jest to jedyny argument przemawiający za zakupem ich konsoli a nie PC.

Gry video są ważną częścią życia wielu z nas. Badania pokazują, że średnia wieku gracza to 35 lat. W tej grupie jest wielu rodziców, którzy na pewno chcieliby dzielić pasję ze swoimi dziećmi. A poza tym, mamy jeszcze szereg innych czynników wywołujących presję – rówieśnicy, którzy już grają w gry i opowiadają o tym naszym dzieciom, czy wszechobecne reklamy, od których nie sposób uciec.

 Już od dawna wiadomo, że gry video to rozrywka nie tylko dla dzieci. Wszystkie badania pokazują, że liczba graczy powyżej 30 roku życia jest duża. Konsola albo komputer do gier jest więc sprzętem nie tylko dla nastolatków, ale również dla dorosłych. Ci którzy wychowali się na grach w latach 90-tych, nie porzucili swoich zainteresowań.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel