Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One

Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One

  • Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
  • Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
  • Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
  • Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One
- + Dopasuj
269,-

Zabezpiecz zakupy od awarii, uszkodzenia mechanicznego, kradzieży  

Kup teraz Zadzwoń

Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One

Raty online dostępne od 300,- do 20 000,-

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:

Kontroler bezprzewodowy MICROSOFT Edycja Forza Motorsport 6 do konsoli Xbox One

Rozsiądź się w fotelu kierowcy

Poczuj, jak droga umyka ci spod kół dzięki kontrolerowi bezprzewodowemu dla konsoli Xbox One zaprojektowanemu specjalnie dla Forza Motorsport 6. Kontroler został wyposażony w pokryty gumą uchwyt moletowany dla lepszej kontroli i wygody oraz gniazdko 3,5 mm, którego można używać z każdym kompatybilnym zestawem słuchawkowym. Spusty impulsowe* wytwarzają uczucie wibracji pod palcami, natomiast czułe drążki sterowe i ulepszony D-pad zapewniają większą precyzję.

*Spusty impulsowe dostępne w obsługiwanych grach.



Główne cechy:

  • Kontroler bezprzewodowy zawiera ponad 40 innowacji w stosunku do wielokrotnie nagradzanego kontrolera do konsoli Xbox 360.
  • Nowy port rozszerzeń z szybkim przesyłaniem danych.
  • 14 przycisków, 4 spusty, 2 gałki analogowe, zasilanie 2x AA, zasięg 9 metrów.



Charakterystyka

Platforma

Xbox One

Typ akcesorium

Kontroler Bezprzewodowy

Techniczne

Sposób podłączenia

Transmisja bezprzewodowa

Zasilanie

2 baterie AA

Przyciski

Dwie gałki analogowe , 4 spusty , 14

Zastosowane technologie

Wi-Fi

Inne

Wibracje Nowy port rozszerzeń z szybkim przesyłaniem danych Zasięg 9 metrów

Ogólne

Producent

Microsoft

Kolor

Czarno-granatowy

Okres gwarancji

12 miesięcy

Miejsce realizacji

Autoryzowany serwis producenta

Szczegółowe warunki gwarancji

Na stronie producenta/importera

4 na 5

Krok ku perfekcji

Blisko 200 tytułów, setki godzin, hektolitry wylanego potu - mój premierowy pad nie miał łatwego życia. "Bieżnik" na obrzeżach lewego analoga zniknął całkowicie, cała konstrukcja zaczęła nieprzyjemnie skrzypieć. Zapadła więc decyzja o zakupie nowego kontrolera. Zamiast ruszać w rejony, które znałem już wcześniej, pomyślałem, że warto będzie wybrać się w teren nieco bardziej egzotyczny. Porzuciłem więc klasyczną czerń na rzecz fikuśnego, z mojej perspektywy, błękitu.

Co mnie zaskoczyło to, że oprócz, rzecz jasna, samego koloru Microsoft wprowadził szereg małych zmian, drobiazgów. Ot wydawałoby się nic godnego uwagi, ale mogę jedynie powiedzieć: Microsoft, robisz to dobrze. Po pierwsze, bumpery jak i same spusty na tyle urządzenie są o wiele responsywniejsze - w sensie reagują na naciska niemal natychmiastowo. Szczególnie dotyczy to bumperów, które w premierowej odsłonie, skłonne do działania były jedynie wtedy, kiedy muskaliśmy je na samych końcach. Teraz palec wskazujący może spoczywać na całej powierzchni przycisku, a ten i tak będzie reagował na nasze polecenia. Po drugie, spód uchwytu został upstrzony dodatkowymi wypustkami poprawiającymi chwyt w upalne dni. Proste i genialne. Po trzecie, Guide Button nie wystaje już z bryły urządzenia, więc niemal całkowicie zniknął problem przypadkowego wciskania tego przycisku.

Nie byłbym sobą, gdybym się naturalnie do czegoś nie doczepił. Jakość wykonania mogłaby być lepsza. Pod spodem, w okolicach klapki na baterie znalazłem niewielki odprysk plastyku. Wymaga to co prawda wprawnego oka i w codziennym użytkowaniu jest w ogóle niewidoczne, ale zaburzyło mi to całościowy odbiór.

Summa summarum producent postawił kolejny krok w kierunku idealnego pada i już zaczynam zastanawiać się czy zaskoczy nas nową iteracją sprzętu przy okazji wypuszczenia dopieszczonej wersji Xboxa One (Project Scorpio)

Gry video są ważną częścią życia wielu z nas. Badania pokazują, że średnia wieku gracza to 35 lat. W tej grupie jest wielu rodziców, którzy na pewno chcieliby dzielić pasję ze swoimi dziećmi. A poza tym, mamy jeszcze szereg innych czynników wywołujących presję – rówieśnicy, którzy już grają w gry i opowiadają o tym naszym dzieciom, czy wszechobecne reklamy, od których nie sposób uciec.

 Już od dawna wiadomo, że gry video to rozrywka nie tylko dla dzieci. Wszystkie badania pokazują, że liczba graczy powyżej 30 roku życia jest duża. Konsola albo komputer do gier jest więc sprzętem nie tylko dla nastolatków, ale również dla dorosłych. Ci którzy wychowali się na grach w latach 90-tych, nie porzucili swoich zainteresowań.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel