Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko

Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko

Kliknij w zdjęcie, aby powiększyć

Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko

  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
  • Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko
- + Dopasuj

Produkt chwilowo niedostępny

Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko

dodaj do schowka znajdź podobny
Podziel się:
Matematyka. Wesołe miasteczko. to program edukacyjny dla dzieci uczęszczających do klas 0-1. Fabuła przedstawiona w programie opowiada o wesołym miasteczku, w którym nieznośny klaun popsuł wszystkie zabawki. Odtąd dzieci nie mają się gdzie bawić. Gracz rozwiązując kolejne zadania matematyczne, uruchomi ponownie wesołe miasteczko, a przy okazji rozwinie umiejętność logicznego myślenia, spostrzegawczość i twórcze podejście do rozwiązywania zadań matematycznych. Matematyka. Wesołe Miasteczko został wpisany na listę środków dydaktycznych zalecanych przez Ministra Edukacji Narodowej i Sportu. Program poprzez setki interaktywnych ćwiczeń matematycznych oraz zabawy ćwiczące spostrzegawczość uczy młodego użytkownika podstawowej wiedzy z zakresu matematyki, a więc dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 1-30, porównywanie liczb i określanie liczebności zbiorów, mnożenie jako dodawanie jednakowych składników, charakterystyka liczb jedno- i dwucyfrowych, ciągi malejące i rosnące, rozkład liczby naturalnej na czynniki, obliczanie pola powierzchni figur prostych oraz ważenie i mierzenie przedmiotów z możliwością zapisywania wyników ćwiczenia. Produkt zawiera wiele zabawnych animacji, ilustracji i narracji, a także pomoc w formie dźwiękowej oraz możliwość dostosowania stopnia trudności do umiejętności odbiorcy.
Charakterystyka

Producent

Young Digital Planet

Wydawca

Young Digital Planet

Wydawca PL

Young Digital Planet

Wersja językowa

Polska

Wymagania sprzętowe

Procesor

Intel Pentium II , PowerPC

System operacyjny

Microsoft Windows 2000 , Microsoft Windows 98 , Microsoft Windows ME , Microsoft Windows XP

2016 rok dostarczył dużo emocji i dużo pozytywnych niespodzianek, o czym przekonał się każdy śledzący rynek nowych technologii. Za nami kilka dużych konferencji i głośnych premier, które wywołały niemałe poruszenie na rynku urządzeń mobilnych czy w sercach i umysłach graczy. Jakie urządzenia dał nam 2016 rok? Zobaczcie przegląd najważniejszych hitów.

Gracze to specyficzna i wymagająca grupa, często mająca zupełnie inne oczekiwania, niż przeciętni użytkownicy. Właśnie dlatego tak ważny, i co za tym idzie - kosztowny, jest dla nich dobór odpowiedniego komputera, myszki, słuchawek czy klawiatury.

Koszt dostawy:

Zmień kod pocztowy

Sprawdź dostępność produktu w Twojej okolicy

Loader...
pixel Program YOUNG DIGITAL PLANET Matematyka. Wesołe miasteczko