Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj
×
0 0

Gwarancja Plus - Program ubezpieczeniowo-serwisowy

 

Dodatkowe zabezpieczenie i pełna ochrona dla nowych technologii aż do 5 lat!

 

INFORMACJE OGÓLNE:

  • Nabycie Gwarancji Plus jest możliwe tylko i wyłącznie w momencie zakupu urządzenia
  • Gwarancja Plus wystawiona jest na urządzenie – obowiązuje również w przypadku zmiany właściciela
  • Warunkiem realizacji usług jest okazanie dowodu zakupu i podanie numeru umowy serwisowej / umowy ubezpieczenia.
    Możliwość zakupu na raty razem z produktem

Produkty ubezpieczeniowe nie stanowią gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577 – 581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.

 

  • Gwarancja Plus dla AGD i RTV
    do 5 lat serwisu dla urządzeń RTV i dużego AGD
    zobacz szczegóły ›
  • Mini Max
    3 lata ubezpieczenia od awarii, nieszczęśliwego wypadku i przepięcia dla sprzętów o wartości do 500 zł z wyłączeniem GSM, tabletów oraz akcesoriów
    zobacz szczegóły ›
  • Komfort*
    3 lata ubezpieczenia od awarii dla wszystkich sprzętów z wyłączeniem telewizorów, dużego AGD, GSM, tabletów oraz akcesoriów
    zobacz szczegóły ›
  • Ochrona*
    3 lata ubezpieczenia i przepięcia dla wszystkich sprzętów z wyłączeniem telewizorów, dużego AGD, oraz akcesoriów
    zobacz szczegóły ›
  • Komfort & Ochrona*
    3 lata ubezpieczenia od awarii, nieszczęśliwego wypadku, kradzieży z włamaniem, rozboju i przepięcia dla wszystkich sprzętów z wyłączeniem telewizorów, dużego AGD, GSM, tabletów oraz akcesoriów
    zobacz szczegóły ›
  • Professional*
    3 lata ubezpieczenia dla urządzeń w Twojej firmie – ochrona od awarii, nieszczęśliwego wypadku, kradzieży z włamaniem, rozboju i przepięcia dla wszystkich sprzętów z wyłączeniem GSM, tabletów oraz akcesoriów
    zobacz szczegóły ›

* Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577 – 581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne. Komfort, Ochrona, Komfort & Ochrona i Professional to warianty ubezpieczenia La Parisienne Assurances S.A. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Komfort & Ochrona i Professional dostępnych u doradcy w sklepach Saturn.

** Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577 – 581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne. Mini Max to wariant ubezpieczenia AIG Europe Limited Oddział w Polsce. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Mini Max dostępnych u doradcy w sklepach Saturn.

 

CZYM SIĘ RÓŻNIĄ PAKIETY PROGRAMU GWARANCJA PLUS

Mini Max Komfort Ochrona Komfort & Ochrona Professional
Ubezpieczenie od awarii

 

Ubezpieczenie od uszkodzenia mechanicznego

 

Ubezpieczenie od kradziezy z włamaniem, rozboju    

Ubezpieczenie od przepięcia

 

Zakres międzynarodowy

Urządzenie zastępcze na czas naprawy na TV, drukarki i duże AGD        

Serwis "door to door"

Ubezpieczenie dla klientów indywidualnych

Ubezpieczenie dla firm     Wyłącznie telefony i tablety  

Okres obowiązywania 3 lata 3 lata 3 lata (1 rok na telefony i tablety) 3 lata 3 lata

 

GWARANCJA PLUS
RTV I AGD

5 lat serwisu = 5 lat bezpieczeństwa


  • Bezpłatny serwis przez 5 lat
  • Sprzęt zastępczy
  • Telefoniczne składanie zleceń serwisowych
  • Fachowa i szybka pomoc
  • Gwarantowany czas napraw:
    - TV – 2 dni robocze
    - AGD – 5 dni robocze

O więcej szczegółów pytaj Sprzedawcę.

Zakres ochrony serwisowej i wyłączeń odpowiedzialności określają Ogólne Warunki Umowy Serwisowej (kliknij przycisk poniżej)
Ogólne Warunki Umowy Serwisowej ›

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 366 666
ubezpieczenia@saturnpolska.com

Cena sprzętu (od-do) RTV i AGD
- 1 000 zł 160 zł
1 001 zł 1 500 zł 220 zł
1 501 zł 2 000 zł 280 zł
2 001 zł 3 000 zł 320 zł
3 001 zł 4 000 zł 360 zł
4 001 zł 5 000 zł 500 zł
5 001 zł 6 000 zł 600 zł
6 001 zł 7 500 zł 700 zł
7 501 zł 10 000 zł 850 zł
10 001 zł 20 000 zł 1 200 zł
20 001 zł 23 500 zł 1 750 zł
23 501 zł 26 000 zł 2 650 zł
26 001 zł 30 000 zł 3 500 zł

 

GWARANCJA PLUS
MINI MAX

Ochrona sprzętu na całym świecie przez 3 lata


  • Wariant Mini Max przeznaczony jest dla sprzętu o wartości do 500 zł brutto
  • 3 lata ochrony sprzętu od uszkodzeń wskutek nieszczęśliwego wypadku lub przepięcia prądu
  • Ubezpieczenie od ryzyka awarii w trzecim roku ochrony
  • Telefoniczne lub mailowe zgłaszanie szkód
  • Bezpłatny transport do i z serwisu
  • Bezpłatna likwidacja szkód
  • W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu - karta podarunkowa o wartości sprzętu z dokumentu sprzedażowego

O więcej szczegółów pytaj Sprzedawcę.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia (kliknij przycisk poniżej)
Warunki Ubezpieczenia›

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 366 666
ubezpieczenia@saturnpolska.com

Cena sprzętu (od-do) Mini Max
- 200 zł 29 zł
201 zł 300 zł 39 zł
301 zł 400 zł 49 zł
401 zł 500 zł 59 zł

MINI MAX to ubezpieczenie AIG Europe Limited. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Mini Max. Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577-581 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.

 

GWARANCJA PLUS
KOMFORT

3 lata ochrony na wypadek awarii sprzętu


  • Ubezpieczenie sprzętu na wypadek awarii również w okresie gwarancji producenta
  • Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu obowiązuje na całym świecie (naprawa w ramach ubezpieczenia wyłącznie na terytorium RP)
  • Telefoniczne lub mailowe zgłaszanie szkód
  • Bezpłatny transport do i z serwisu
  • Bezpłatna likwidacja szkody
  • 14 dni na likwidację szkody (od momentu, w którym urządzenie wraz z kompletem dokumentów wymaganych przez Ubezpieczyciela trafi do serwisu)
  • Karta podarunkowa na życzenie Klienta w przypadku przekroczenia terminu naprawy

O więcej szczegółów pytaj Sprzedawcę.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela określają Ogólne Warunki Ubmowy Serwisowej (kliknij przycisk poniżej)
Ogólne Warunki Ubezpieczenia ›

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 366 666
ubezpieczenia@saturnpolska.com

Cena sprzętu (od-do) Komfort
- 500 zł 65 zł
501 zł 1 000 zł 104 zł
1 001 zł 1 500 zł 151 zł
1 501 zł 2 000 zł 185 zł
2 001 zł 3 000 zł 223 zł
3 001 zł 4 000 zł 295 zł
4 001 zł 5 000 zł 342 zł
5 001 zł 6 000 zł 413 zł
6 001 zł 7 500 zł 503 zł
7 501 zł 10 000 zł 640 zł
10 001 zł 20 000 zł 753 zł

Komfort to pakiet ubezpieczeń LA PARISIENNE ASSURANCES S.A. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Komfort & Ochrona i Professional. Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577-581 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.

 

GWARANCJA PLUS
OCHRONA

3 lata ochrony na wypadek uszkodzenia mechanicznego lub zniszczenia sprzętu, kradzieży z włamaniem lub rabunku jak również zniszczenia sprzętu w wyniku przepięcia


  • Dla telefonów i tabletów: 1 rok ochrony na wypadek uszkodzenia mechanicznego lub zniszczenia telefonu/ tabletu, kradzieży z włamaniem lub rabunku (pakiet ubezpieczeniowy również dla Twojej firmy!)
  • Ubezpieczenie na wypadek  nieuprawnionego użycia telefonu/tabletu wskutek Kradzieży z włamaniem lub rabunku
  • Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu obowiązuje na całym świecie (naprawa w ramach ubezpieczenia wyłącznie na terytorium RP)
  • Telefoniczne lub mailowe zgłaszanie szkód
  • Bezpłatny transport do i z serwisu
  • Bezpłatna likwidacja szkody
  • 14 dni na likwidację szkody (od momentu, w którym urządzenie wraz z kompletem dokumentów wymaganych przez Ubezpieczyciela trafi do serwisu)
  • Karta podarunkowa na życzenie Klienta w przypadku przekroczenia terminu naprawy

O więcej szczegółów pytaj Sprzedawcę.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela określają Ogólne Warunki Ubmowy Serwisowej (kliknij przycisk poniżej)
Ogólne Warunki Ubezpieczenia ›

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 366 666
ubezpieczenia@saturnpolska.com

Cena sprzętu (od-do) Ochrona
- 500 zł 88 zł
501 zł 1 000 zł 125 zł
1 001 zł 1 500 zł 179 zł
1 501 zł 2 000 zł 237 zł
2 001 zł 3 000 zł 318 zł
3 001 zł 4 000 zł 402 zł
4 001 zł 5 000 zł 474 zł
5 001 zł 6 000 zł 524 zł
6 001 zł 7 500 zł 674 zł
7 501 zł 10 000 zł 855 zł
10 001 zł 20 000 zł 1 161 zł

Ochrona to pakiet ubezpieczeń LA PARISIENNE ASSURANCES S.A. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Komfort & Ochrona i Professional. Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577-581 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.

 

GWARANCJA PLUS
KOMFORT & OCHRONA

3 lata ochrony na wypadek awarii, uszkodzenia mechanicznego lub zniszczenia sprzętu, kradzieży z włamaniem lub rabunku jak również zniszczenia sprzętu w wyniku przepięcia


  • Ubezpieczenie sprzętu na wypadek awarii również w okresie gwarancji producenta
  • Ochrona ubezpieczeniowa sprzętu obowiązuje na całym świecie (naprawa w ramach ubezpieczenia wyłącznie na terytorium RP)
  • Telefoniczne lub mailowe zgłaszanie szkód
  • Bezpłatny transport do i z serwisu
  • Bezpłatna likwidacja szkody
  • 14 dni na likwidację szkody (od momentu, w którym urządzenie wraz z kompletem dokumentów wymaganych przez Ubezpieczyciela trafi do serwisu)
  • Karta podarunkowa na życzenie Klienta w przypadku przekroczenia terminu naprawy

O więcej szczegółów pytaj Sprzedawcę.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela określają Ogólne Warunki Ubmowy Serwisowej (kliknij przycisk poniżej)
Ogólne Warunki Ubezpieczenia ›

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 366 666
ubezpieczenia@saturnpolska.com

Cena sprzętu (od-do) Komfort & Ochrona
- 500 zł 97 zł
501 zł 1 000 zł 162 zł
1 001 zł 1 500 zł 244 zł
1 501 zł 2 000 zł 307 zł
2 001 zł 3 000 zł 391 zł
3 001 zł 4 000 zł 533 zł
4 001 zł 5 000 zł 657 zł
5 001 zł 6 000 zł 770 zł
6 001 zł 7 500 zł 937 zł
7 501 zł 10 000 zł 1 167 zł
10 001 zł 20 000 zł 1 572 zł

Komfort & Ochrona to pakiet ubezpieczeń LA PARISIENNE ASSURANCES S.A. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Komfort & Ochrona i Professional. Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577-581 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.

 

GWARANCJA PLUS
PROFESSIONAL

3 letni pakiet ubezpieczeniowy dla urządzeń w Twojej firmie na wypadek awarii, uszkodzenia mechanicznego lub zniszczenia sprzętu, kradzieży z włamaniem lub rabunku jak również zniszczenia sprzętu w wyniku przepięcia


  • Ochrona podczas okresu gwarancji producenta
  • Telefoniczne lub mailowe zgłaszanie szkód
  • Bezpłatny transport do i z serwisu lub przyjazd serwisanta do Twojej firmy
  • Bezpłatne naprawy/likwidacja szkód
  • Szybkie terminy napraw do 10 dni roboczych
  • Urządzenia zastępcze na życzenie klienta dla wybranych grup asortymentowych w przypadku naprawy trwającej od 6 do10 dni roboczych (duże AGD, TV, drukarki)
  • Karta podarunkowa na życzenie Klienta w przypadku przekroczenia terminu napraw
  • Ochrona na wypadek rozmrożenia żywności wskutek awarii lub nieszczęśliwego wypadku (dotyczy lodówek/zamrażarek/lodówko-zamrażarek)

O więcej szczegółów pytaj Sprzedawcę.

Zakres ochrony ubezpieczeniowej i wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela określają Ogólne Warunki Ubezpieczenia (kliknij przycisk poniżej)
Ogólne Warunki Ubezpieczenia ›

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW

poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 - 17:00
telefon: 799 366 666
ubezpieczenia@saturnpolska.com

Cena sprzętu (od-do) Professional
- 500 zł 128 zł
501 zł 1 000 zł 237 zł
1 001 zł 1 500 zł 347 zł
1 501 zł 2 000 zł 438 zł
2 001 zł 3 000 zł 623 zł
3 001 zł 4 000 zł 815 zł
4 001 zł 5 000 zł 1 011 zł
5 001 zł 6 000 zł 1 125 zł
6 001 zł 7 500 zł 1 213 zł
7 501 zł 10 000 zł 1 430 zł
10 001 zł 20 000 zł 1 924 zł

Professional to pakiet ubezpieczeń LA PARISIENNE ASSURANCES S.A. Szczegółowe informacje dot. m.in. zakresu ubezpieczenia, wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Komfort & Ochrona i Professional. Produkt ubezpieczeniowy nie stanowi gwarancji jakości produktu w rozumieniu art. 577-581 ustawy z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121, t. jedn.), ani też rękojmi za wady fizyczne lub prawne.

Większy wybór gwarancji jest dostępny w sklepach stacjonarnych, o szczegóły zapytaj sprzedawcy w sklepie.

powrót

pixel